Hulp nodig bij het beantwoorden van telefoongesprekken?

Soms heeft u wel eens van die dagen op kantoor dat u maar niet aan uw
werk toekomt, omdat de telefoon maar blijft gaan. Dit is een veel voorkomend
fenomeen, aangezien consumenten en partners tegenwoordig steeds liever
telefonisch contact hebben. Het is namelijk makkelijker dan iets via de mail of
via een sms te vragen, aangezien u die gene meteen aan de lijn heeft en dus ook
in de meeste gevallen meteen geholpen kan worden of antwoord op uw vraag
krijgt. Maar wat kunt u er als bedrijf / organisatie aan veranderen, zodat uw
medewerkers ook aan hun andere werkzaamheden toe kunnen komen?

Wellicht kunt u gebruik maken van één van de services van Bizziphone. Bizziphone is een bedrijf
dat gespecialiseerd is in telefoon- en antwoordservices. Als u besluit om
gebruik te maken van één van de services van Bizziphone, dan zorgt u ervoor dat
uw werknemers weer aan hun andere werkzaamheden toe komen en bent u toch heel
de dag bereikbaar. De telefoondienst
die het bedrijf aanbiedt werkt namelijk als volgt: Uw bedrijf krijgt een
persoonlijke telefoniste toegewezen die uw bedrijf van binnen en buiten kent.
Hierdoor kunnen uw klanten altijd snel en professioneel worden geholpen worden
door uw persoonlijke telefoniste. De telefoniste wordt dus een verlengstuk van
uw bedrijf.

Een ander bijkomend voordeel van een persoonlijke
telefoniste is dat uw klanten altijd een vertrouwde stem te horen krijgen. De
klanten zullen de telefoniste daardoor gaan zien als een werknemer van uw
bedrijf / organisatie, waardoor de klanten steeds meer aan hem/haar durven te
gaan vragen over het bedrijf / organisatie.

Bizziphone biedt haar klanten een proefperiode van 30 dagen
aan, zodat u kunt kijken of de samenwerking u bevalt en of de samenwerking uw
bedrijf ten goede komt. Mocht u tevreden zijn over de samenwerking, dan kunt u
kiezen uit twee pakketten:

         
Het starters pakket (€ 4,95 p. maand + € 1,85 p.
gesprek). Dit pakket is echter alleen aan te gebruiken als uw bedrijf tussen de
1 en 125 telefoongesprekken per maand heeft.

         
Het plus pakket (€29,95 p. maand + € 1,65 p.
gesprek). Dit pakket is alleen te gebruiken als uw bedrijf meer dan 125
telefoonpakketten per maand heeft.

Natuurlijk hangt het af van de maand of er veel of weinig
telefoongesprekken plaats zullen vinden en daarom biedt Bizziphone haar klanten
de mogelijkheid aan om te wisselen van pakket.

0 antwoorden

Laat een reactie achter

Wilt u zich mengen in de discussie?
Voel u niet bezwaard om bij te dragen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *